Study lagi3

Ol3h k3rana s3malam tidur lambat so hari ni3 malas nak bangun awal.Tapi dis3babkan nak study d3ngan di jantung hati kit3 pun bangun awal..(walaupun waktu tu 10 pagi..kira awal jugaklah kan..h3h3h3). Hampir pukul 11pg dia datang rumah amik kit3 th3n pastu kitarong l3pak d3kat tasik..cari port baik puny3r kan.Dengan tikarny3r..macam piknic lah pulak.cuma tak bawak makanan j3r..s3dih.bangun l3wat tak s3mpat nak prpar3 apa2 h3h3h3.

Pukul 230 p3rgi makan nasi ayam d3kat s3ction 11, nasi ayam pak mal.th3n balik qadar tido lagi..h3h3 nak d3kat magrib or dah magrib baru bangun..sampailak k3saat ni3.pas ni3 nak study..takutny3r first pap3r 3sok…organizational bahavior.h3h3h3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *