Semalam korang check in foursqures tak?

Salam

Al kisahnya, saja nak tanya korang ada tak checkin foursqure semalam? kalau ada, maksudnya korang mesti dapat badge ni kan? Hari foursquare sedunia. haha

 

Semenjak mula berjinak2 dengan foursquare ni, masa itu.. berlumba2 nak collect badgets banyak2. Sekarang dah tak kuasa.. malas pun dah ada.

Bila teringat baru check in. Kalau pergi tempat yang MAYOR kita sudah rampas tuh.. x checkin balik. Ada rasa nyesal jugak. haha apa kejadahnya ek nak nyesal?

Duduk giler kumpul badges.. den punya pun bukan banyak mana pun.. 14 jek. Korang ada?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *