Sakit Mata Semakin Mengganas

Aduhai.. Sakit mata ni semakin meperluaskan kekuasaan nya. Dari baby Ash kepada Mama. Dan sekarang Papa Ash. Pergi ke klinik kita lagi sekali. Dulu dengan doktor Abd Rahman ini pulak dengan Dr Hakim. Dapat MC dua hari lagi. Dapat ubat mata yang lain jenisnya, ubat tahan sakit dan juga ubat antibiotik (ambil ubat klinik sendiri).

Mata semakin mebengkak. Kalau esok maih tidak baik, Dr Hakim kata kena refer kepada Hospital. Dasyat jugak ni penyakit mata bukan boleh dibuat main. Ini pun rasa sakit. Kekadang  tu rasa macam nak tercabut je biji mata ni. huhuhu 🙁 mesti teruk masa Baby Ash sakit hari itu. Alhamdulillah baby Ash sudah tidak sakit mata. 🙂

So Mc lagi hari ini dan esok. Nak kata syok.. tak delah. Macam kesian plak dengan diorang. Staf kekurangan.. kerja Asid pun nanti ada yang tertangguh. 🙁

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *