Dec 2010 16

Rapunzel : A Tangled Tale0

Posted In Movie/Sinetron/Cerita

Sypnosis

Walt Disney Pictures presents RAPUNZEL: A TANGLED TALE, an action-packed, swashbuckling, animated musical comedy about the girl behind 70 feet of magical, golden hair. A princess stolen from her parents’ castle as a baby, Rapunzel (voice of MANDY MOORE) is locked in a hidden tower longing for adventure. Now an imaginative and determined teenager, she takes off on a hilarious, hair-raising escapade with the help of a dashing bandit (voice of ZACHARY LEVI). With the secret of her royal heritage hanging in the balance and her captor in pursuit, Rapunzel and her cohort find adventure, heart, humor, and hair… lots of hair.

With original music by Alan Menken and lyrics by Glenn Slater, this comedic re-imagining of the classic Brothers Grimm fairytale comes to theaters in Disney Digital 3D™.

Cerita ni nampak menarik, aku cuba bayangkan kalau rambut aku panjang giler dan banyak  macam Rapunzel ni, macammana ek? Panjang aras bahu ni pun dah rasa rimas. Walaubagaimanapun, rasa macam nak tengok citer ni.. tapi kalau aku je masuk panggung, pelik pulak sebab xde budak2. Kalau bawak Ashraf dan Arisha tu takut pulak pecah panggung dibuatnya. Kang belum start citer dah ajak balik.. huhuhu sabar2 kena tunggulah diorang besar sikit. 🙂

Kalau ada di antara korang yang dah tengok citer ni, citerlah sikit bagaimana al-kisahnya. Happy ending? Sad? bla bla bla..

Anda Mungkin Meminati:


Leave a Comment

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.