Ramadhan Terakhir

Hari puasa terakhir pada tahun 2009. Masakan yang paling simple, yang sempat aku sediakan untuk berbuka nanti. Maklumlah dah nak raya esok, hati dan fikiran asyik fikir pasal esok raya saja.

Sayurcampur

Lepas berbuka, sibuk mengemas barang2. Packing dan ion baju raya Papa, Ash dan Arisha. Tak lupa juga baju raya sendiri. Mok Su Ash pula terpaksalah sewa baju orang lain, sebab dia tak bawa baju raya. tak plan pun nak raya dekat kl..hehe. Masa ini, keadaan rumah sudah kelam kabut, macam tongkang pecah daa..

Kemas

Mok Su Ash pun sibuk juga mengemas. Kali ni dia beraya dengan kami di KL. Raya kedua baru lah beraya dengan orang kampung Jengka. Tunggu aje lah ek.

Ion

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *