Pertama Kali Adik ke Taman Permainan

Kesian Adik, umur hampir setahun barulah Mama bawa Adik ke Taman permainan di bawah rumah kita ni. hehe kalau Babang dulu selalu juga bawa dia turun main-main. Tak apalah kan, sekarang ni keadaan dan persekitaran tak selamat sangat.. H1N1 pun semakin menular balik. huhu

Pergi taman ni, Adik duduk dalam stroller aje sebab Adik tak pakai kasut. Lagipun tengok adik macam mengantuk sangat dah. Tengok Babang main buaian pun hendak tak nak je. hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *