Pening Kepala

Hari ini lepas bangun tidur, kepala rasa pening sangat. Berdenyut-denyut. Abang suruh tidur lagi, kesian katanya. Tapi kita lagi kesian dekat dia. Malam-malam bangun buat kerja. Sedangkan isteri dia ni asyik tidur je.. sian Abang. 🙁

Lepas sediakan breakfast roti bakar dan Abang pergi kerja, sambung balik tidur. Nak hilang rasa pening kepala. Hari ini pulak cuaca asyik panas, panas sangat. Itu yang bertambah pening kepala tuh. Alhamdulillah tengah-tengah malam ni, hujan turun. Nyenyak sikit tidur malam ini. hehehe 🙂

6 thoughts on “Pening Kepala”

  1. Hehehe memang ada tanda2 bersalinlah As. Alih2 yg penin2 dan tak lena tidur tu rupanya si baby Ash nak keluar dah. hehehe 🙂

  2. Vivie? Terjumpa?
    dah selamat melahirkan baby boy.. alhamdulillah
    Kalu awal bulan 5, kenalah jugak prepare klu2 hujung2 bulan 4. Macam Asid.. last2 hujung bulan 3. hehe Apapun selamat bersalin nanti ek. Scan baby apa? boy or girl?
    Have a nice day!!!

  3. hi Asid..vivie baru jak terjumpa awk ni.. ;). so..skg ni da bsalin ke belum?
    tentu sudah kan ;)..hmm..vv pla tgh preg 34 weeks..due awl bulan 5 ni..huhuh takut gak bila fkr psl bersalin ni..lagi pula my first baby..hmm..hrp2 baby awk sihat..

  4. Tak ada tanda2 lagi tapi kalau ikut due 26hb atau 27hb ni.
    Thanx kerana amik berat. huhuhu takut nak bersalin kot. Asyik penin je. Darah pun dah naik. jangan kena darah tinggi dah lah ek. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *