Jualan Buku Terpakai: Calculus Fourth Edition James Stewart
Nov 2016 12
Calculus Fourth Edition

Calculus Fourth Edition

photo-12-11-2016-2-42-36-pm

RM20

Whatsapp 0123312030 jika berminat.

COD di Shah Alam, Selangor. Lain2 tempat boleh dipos.

photo-12-11-2016-2-43-03-pm

Anda Mungkin Meminati:

Tahniah Buat Anakanda Berdua
Nov 2016 09

Alhamdulillah dan Tahniah buat anakanda berdua. Masuk kelas Bijaksana. Mama doakan juga impian adik nak jadi pegawas macam abang kesampaian. Tapi bukan pegawas pusat sumber, hendak jadi pegawas sekolah lg 2tahun akan berjaya ye. Aamiin.

Raya 2016 8.jpg

Langkah pertama dh lepas iaitu kena masuk kelas pertama baru boleh jadi pegawas.

Langkah kedua, kekal prestasi cemerlang atas kertas dan pandangan mata guru2. Bodek cikgu2 ye. Hehe

All the best darling ..

Bagaimanapun, Mama harap sekolah agama nanti pun dapat masuk kelas pertama. Aamiin. Debar juga nak tunggu tu sebab tengok keputusan di kertas periksa masing2 kurang mumtaznya huhu.

14971349_10209235466176029_1300377598_n

^_^

Anda Mungkin Meminati:

Lawatan Ke Maahad Tahfiz Ustaz Kamal Ashaari di Kerdau, Temerloh
Nov 2016 06

Alhamdulillah. Sabtu lepas.. Asid dan Arisha join rombongan masjid kami (Masjid An-nahdah Seksyen 18, Shah Alam) ke Maahad Tahfiz Ustaz Kamal Ashaari di Kerdau, Temerloh Pahang (KOMTAQ KERDAU). Syukur dan aman bila tengok tempat ini. Semua dibina atas Infaq orang ramai. Maka sekolah pondok berkonsepkan moden ini di ilhamkan untuk memberi 100% pendidikan agama kepada anak-anak lelaki yang berumur 9 hingga 12tahun (pengambilan) sehingga 17tahun untuk menduduki SPM.

Kawasaan sekolah seluas 7 ekar ini dibangunkan baru setahun lebih, dan dianggarkan akan mengambil sehingga 2tahun lebih lagi untuk siap sepenuhnya. Mengikut sumbangan orang ramai.

Saya panjangkan info, jika anda mempunyai anak lelaki berumur 9-12tahun.. yang mahu menyertai sekolah pondok ini.. di alu-alukan ye. TIADA YURAN dikenakan.

https://www.facebook.com/UstazKamalAshaari/ 

maahad-tahfiz-ustaz-kamal-ashaari

14907191_10209206190604158_9100583391560026540_n

14908224_10209211033565229_5890846588023973022_n

(gambar belakang: dewan dan bilik kuliah)

14900493_10209206226685060_5103093751190238587_n

(gambar belakang: rumah/bilik orang tua2)

14937201_10209206188324101_61250882349135526_n

(Surau)

14947546_10209206190204148_8678761534191276480_n

14947691_10209206226565057_5639639764204774256_n

14962726_10209206188564107_9126993716482298251_n

14963374_10209206190284150_413317120080324718_n

(Gerai Ustaz untuk jualan ikan patin dan talapia sangkar)

Anda Mungkin Meminati:

Buku Komik Boboiboy
Nov 2016 03

koleksi-buku-komik-boboiboy

Koleksi Abang Ashraf … dah pandai edisi baru edisi lama.. huhu kalau dah minat, tak sampai 1 hari, dah habis baca..

13690831_10208240865111624_3167508221593212084_n

Anda Mungkin Meminati:

Orang Jujur Didustakan, Pendusta dibenarkan
Nov 2016 02

orang-jujur-dikatakan-pendustaSebenarnya, rasa sedih dengan keadaan kita hari ini. Tapi itulah jangan sedih melampau, takut2 kemurungan nanti.

Kehidupan semakin mencabar. Semoga masa depan anak-anakku terjamin.

Walau susah macammanapun, Mama tetap berkerja keras untuk kamu berdua.

Walau susah macammanapun, Mama nekad untuk simpan sekurang2nya 1gram goldbar sebulan. Ada duit lebih beli 2g.

Biar perit hari ini, asal manis hari kamu kemudian. 1g goldbar hari ini RM206 siap pos SM. alhamdulillah

1g-black-gold-powergold

Anda Mungkin Meminati:

Page 10 of 228« First...89101112...203040...Last »
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.