BISKUT CHEESE

BISKUT CHEESE

Tidak perlu membeli di bakeri atau di kafe, apa kata cuba buat sendiri BISKUT CHEESE, cukup mudah!

Bahan-bahan:
1/2 tin susu pekat manis
250 gram krim keju
1 paket biskut Cracker Original
1 kotak kecil susu segar
150 gram nestum

Cara-cara Menyediakan:

1. Campurkan susu pekat bersama keju.
2. Pukul sebati hingga kembang.
3. Rendamkan sebentar biskut cracker dengan susu segar, jangan sampai kembang.
4. Susun rapat di dalam loyang empat segi
5. Buat satu lapisan keju di atas biskut tadi sehingga menutupi biskut cracker.
6. Taburkan nestum di atas lapisan keju. Ulang langkah3, 4 dan 5 mengikut ketebalan yang dikehendaki.
7. Sejukkan dalam peti sejuk dan sedia untuk dihidangkan.
?

#?mingguanwanita? nadia.

Jeruk Mangga Asam Boi

jeruk mangga asam boi

Assalamualaikum, semalam buat jeruk mangga asam boi. Tengok pun dah meleleh kan? nak buat senang aje

Bahan2:

mangga 2biji sederhana besar

4 sudu besar gula (nak lawan dgn masam mangga tu)

sedikit garam

5 biji cili merah (pedas nak byk boleh)

asam boi sekapet (dalam 6/7biji besar)

done! simpan dalam peti ais semalaman. then makan.

<3

Selepas Menggunakan Larome Clearskin

Alhamdulillah, asid pakai CLEARSKIN ini belum habis sebotol. Belum cukup sebulan juga.

Walaupun pada mulanya RASA MACAM MAHAL .. tapi bila dah ada result begini rasa memang BERBALOI sangat harganya.

Nak jual produk apa pun, asid cuba dulu. Memang menjadi, memang berkesan.

Siapa nak cantik? siapa nak glowing? bebas titik2 hitam diwajah.. jerawat ke jeragat ke.. mari pakai CLEARSKIN (KLIK SINI UNTUK INFO LANJUT)

asid dengan larome clearskin estokist

clearskin berkesankelebihan hebat larome clearskin

L’AROME CLEARSKIN PYTHOCELLTEC™ MALUS DOMESTICA!

Macam cantik jeeee , macam comel jeeee

Perhatikan keindahan alam dan diri ,
betapa agungnya kuasa ILAHI ,
hebatnya Dia Yang Maha Pencipta ,
SUbhanallah , Alhamdulillah , Allahu Akbar …

Kecantikan , keindahan yang diberi ,
hanya pinjaman sementara …
sebagai ujian untuk kita ,
apakah bersyukur atau sebaliknya ..

Macam cantik jeeee ,
macam comel jeeee ,
semua ciptaan ALLAH ..

Macam cantik jeeee ,
macam comel jeeee ,
segala pujian kembali padaNYA …

Macam cantik jeeee ,
macam comel jeeee ,
indahnya Tuhan ciptakan kita ..

Macam cantik jeeee ,
macam comel jeeee ,
ajaibnya alam semesta

Beryukurlah kita dengan nikmatNYA ..

Lagu: AMAR
Lirik: Magictawau Alif

Suka Makan Pizza?? Boleh masak sendiri dengan Pizza Ajaib 5 Areikan

Pemanggang Ayam/Pizza Ajaib 5

pizza ajaib areikan

Harga asal : rm199.00

diskaun 30% : rm59.70

kini 1 set RM139.30

Pos parcel Rm15sm/rm25ss

Order: sms/whatsapp 0123312030

pemanggang ayam pizza ajaib 5

Selepas Menggunakan Larome ~ serum pelangsing badan ~

Selepas Menggunakan Larome ~ serum pelangsing badan ~

asid selepas guna laromeIni saya sendiri. Memang turun seminggu 2kg. seluar lama yang tak pakai pun boleh pakai sekarang.

alhamdulillah. Perut yang buncit kesan ceaser pun dah kempis. InsyaAllah nak continue sehingga 4 botol LAROME.

antara testimoni bergambar pengguna lain:

Anda Mungkin Meminati: