Menyepi

Dah agak lama Asid menyepi dari mem’posting’ kat blog ni. Yelah dengan keadaan Asid yang kurang mengizinkan ni dan juga keadaan PC Asid tu.. memang tak boleh nak surf internet. Ini pun guna laptop Abang. hmm nak guna PC Asid tu entahlah bila….. dah 3 hari scan bad sector hardisk dia.. tak siap2 lagi. Bad sector pun dah ada 500. Banyak betul !!!

Minggu lepas balik Kampung kat Chini dan Jengka. Balik pun sebab nak mengurut. Alhamdulillah segar sikit rasa pinggang. Perut pun dah kurang sakit2. Maklumlah dah hampir lapan bulan ni, bertambah berat lah dia. hehehe 🙂

Semalam pulak gi checkup kat pusrawi macam biasa lah. Alhamdulillah semua ok. hehehe 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *