Lalola : Bahasa Malaysia

aisehman… boleh pula TV3 alihsuarakan cerita fav aku Lalola ni ke Bahasa Malaysia. Sudah tidak syok melihatnya. Kenapa tetiba diorang tukar bahasa pula nih. Mesti ramai yang request alihsuara nih.. huhu sedih.

Aku dah biasa tengok versi original sekarang dah jadi ciplak pula. huhuhu sedih aku sungguh sedih!!! Jangan lah tukar bahasa wei. Kalau nak tukar sangat, tunggu citer ni habis dulu. Pastuh ulang tayang balik guna bahasa kita pula. huhu… 🙁

4 thoughts on “Lalola : Bahasa Malaysia”

  1. ok apa alih bahasa yg diaorg buat tu..aku pernah tgk mana punya production buat alih bahasa lagi skima…lalola alih bahasa tu nampak sempoi sikit…bersahaja je diaorg buat,,,da lah berckp tak berhenti,laju lak tu..mesti seksa yg alih bahasa tu buat!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *