K3laS lagi3

wAlaupun K3tikA daN di sAat iNi l3ctur3 dilAraNg mengadAkaN k3las, tapi L3ctur3r kitoranG still AdaKan k3lAs s3bAb tak HaBis S3libuS laGi.OklAh tu3.Today k3laS pUkuL 230 pTg d3kat FaLkUlti.habiS k3laS pukUl 430 pTg.Tak Bol3h balik juGak S3bab HujaN l3bat.TunGGu hujaN r3da abOut 600 pTg baru tunGGu bUs.SampAi ruMah 630.MasaK nasi, ManDi, Solat th3n sampaiLah saAt2 iNi m3nuliS daIri.h3h3h3

K3jap Lagi Nak mAkan ch33s3 BuRg3r, amiR tlG b3likAn..s3baB wAwA m3ngIdaM nak MakaN.h3h3h3…. TadI s3Mpat JuGak BaCa 3mail, BudaK ni3 kaSI t3ka-t3Ki.maCaM ni3…

Soalan pertama….berbunyi
1). Apakah dia ‘rumah di bawah, Tiang di atas’…??

Jawapannye: KUBUR! nam kaki dalam, ada lebar lagi.

2). Cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina? ermmmm.! …

Jawapannye: betina…. sebab dia pakai pad.

soalan seterusnye….
3). Antara ekor lembu dengan ekor tikus… ekor saper lagi panjang…..?hha…aper dier..
jawapannye:…..ekor tikus …..kerana ekor tikus mencecah tanah, ekor lembu langsung tak cecah tanah, tergantung ajer….

4). Kenapa pokok kayu balak ditebang???????

abis dah tak boleh di cabut, di tebanglah!


Adakahanda memerlukan talian hayat??

Soalan seterusnye…

5). Kalau kereta berhenti apa yg turun dulu hah….
Kalo terer jawab.

Jarum meter…ahaks…..!!

Soalan keenam pula berbunyi,….

6). Ianya Besar di negeri Arab, kecil di negeri china, di maggi ada, di lobak pun ada…disana ada, di sini tiada, yang ada pun ada, yang tiada pun ada…pening betul lah…jawap lah??????

Dan jawapannye ialah………..

HURUF A!!!!

Talian hayat anda sudah abis.
Kita ke soalan seterusnye….

7). Ia sejenis benda, nampak macam jalan tetapi ia tidak pula berjalan,kalau ditenguk betul-betul…memang sah ia jalan!!!

Memang la jalan raya!………

8). Apa benda jatuh kebawah tapi orang tercari-cari diatas?

Ha..ha..ha..ha.. bumbung bas yg bocor dek air hujan…!

9)Beruk mana yg jari dia dok tekan arrow ke bawah …..jawap jgn tak jawappppp….?

Anda tahu Jawapanny3r kan..h3h3h3h3


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *