Jln2 kat Jln TAR

Hehe. Oleh sebab semalam balik pukul 2 pg dari rumah Kak Ja.So hari ini tidak jadi pergi jogging. Esok sajelah pergi jogging. Bangun pukul 10-11pg. Wawa ajak pergi Jalan TAR dengan Kak Ijat and Fadz. Ingat tak nak pergi sebab ade kerja tapi kerana hasutan budak2 nie(lagipun nak cari tudung untuk kain pasang yang baru beli tu) so ikutlah sekali. Before pergi Amir datang hantar hanset yang terbawa balik oleh dia semalam. Siap pesan jangan over RM100 tuh. Pergi pukul 1 tengahari. 1st sampai sana cari orang untuk repair kasut Fadz,lepas tu cari tudung kita. Nak cari tudung bawal,tapi tak de yang matching dengan baju ..kalau ada pun tudung pulak x cantik..pattern lama. Last2 jumpe satu selandang nie. Color pun matching. Susah2 beli jerk yang nie. Sebab dah 1 jam cari. Buang masa jerk kan. Beli selandang just RM18. Teringat pulak nak beli untuk Mama and Mok. Belilah 2 pasang untuk diaorang. So RM45. LePas tuh kitorang pergi makan deKat food court. Boleh tahanlah harga dia macam kat Shah Alam gak. Lepas makan solat zohor and pastuh jalan2 kat pasar malam and masuklah semua kedai kat situ.(x sumelah..mana yg sempatlah)..hehe Sume beli and kita habis RM80. Dah penat jalan2 kitorang pun balik pada pukul 6 petang. Sampai rumah masing2 sibuk cuba baju yang baru dibeli. Wawa pulak terbeli baju yang saiz ye kecik siket. Pastu Jual pulak kat kite. So kite belanja hari nie mencukupi limit tuh RM100. Aduhai..nasib baik x kasi limit RM200. Kalau x habis jugak..hehe.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *