Jalan2 Cari Satay Rusa

Assalamualaikum,

Last week, teringin nak makan satay. Bukan ai mengidam tau, kami berdua ler teringin nak makan. Ashraf ni memang suka makan satay, tapi satay ayam jer. Arisha pula makan apa aje kalau dia nak makan, kalau tak nak makan pula, jangan dipaksa! memang TAKNAK.

So, dalam jam 11 pagi sebelum orang ramai keluar makan tengahari.. kami pun bergerak lah ke ELMINA ni. Memang jauh betul nak makan satay RUSA ni, padahal dekat PKNS pun ada.. Saja2 jejalan.. tempat kurang orang sikit, anak-anak nak meraung pun senang. hehe

So, order lah kami.. makan satay ayam 15, satay daging lembu 5, satay arnab 5 dan satay rusa 5. Rasa satay ayam sama macam rasa satay arnab, dan satay lembu pulak sama dengan satay rusa. Ntahlah macam-mana tak pandai nak be2a rasa-rasa ni.. 🙂

Macam2 Rasa

Dah siap makan, Anak2 main dekat taman situ

Adik pandai main ni, naik sdr, enjut2 sdr, turun pun sdr.. turun?? bagai nak RAK suruh dia turun.

Tak nak turun, syok main.

Kesian Ashraf, main yang u2ur dah..

Tahu pun, masing2 dahaga balik.. sempat Ashraf belikan 100plus untuk Arisha

🙂

11 thoughts on “Jalan2 Cari Satay Rusa”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *