Jalan-Jalan Hantar Barang

Kali ini pergi ke Pandamar, Klang rumah Kak Ja dan Abg Mezah. Pergi sana tengahari, lepas breakfast nasi lemak dari Pasar Bandar Baru Sentul. Nasi lemak lagi!

Tujuan utamanya hendak menghantar Teh Cameron pesanan Kak Ja tempoh bulan. Hehe bukan tempoh hari dah.. ini dah masuk sebulan belinya tapi tak hantar2, kalau buat bisnes macam ni, sure pelanggan lari. huhu

Sebab keduanya, mestilah pasal melawat dia laki bini. hmm lama tak jumpa dia.Rindu… chewah! Tengok dia semakin berisi, tembam.. hehe kata orang.. aku pun sama daa………

Lepas lepak-lepak, balik rumah pukul 4 petang. Abang dan Adik dari tadi tak tidur. Masuk saja dalam kereta, kena icon dan enjut2 sikit, diorang pun tidur. Mama pun join sekali.. hehe 🙂

Anda Mungkin Meminati:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *