Hari Pekerja, Pekerja Kahwin

Selamat Hari Pekerja buat Papa dan semua orang yang bekerja termasuklah kengkawan yang bekerja surirumah, termasuklah aku. Namun bezanya kami tak ada Hari Surirumah, kalau ada…ada ke cutinya?? wakaka.

Tapi sayang Hari Pekerja jatuh pula pada hari Sabtu, tak rasa macam cutilah kata Papa. hehe

Hari cuti umum macam ni sah2 ramai yang ambil kesempatan untuk menamatkan zaman bujang, begitu dengan seorang sahabat Imah Ismail.  Sorry sebab tak dapat datang sebab bertandang ke majlis perkahwinan sepupu di Banting. Apapun Selamat Pengantin Baru!

Tahniah kepada pasangan pengantin Azhar dan Liza, semoga perkahwinan yang terikat ini kekal ke akhir hayat.

Gambar pengantin tak ambil sendiri. Masih menunggu tuan punya camera kasi.. huhu entah2 dah lupa.. or buat2 lupa. Sila jawab!! hehe

Bila nak balik, masing2 mengantuk. Masuk kerete dan kena icon.. terus lentuk..

Budak Debab ni yang mengantuk bagai nak rak ni, main straw pun boleh tertidur.

4 thoughts on “Hari Pekerja, Pekerja Kahwin”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *