Gambar Baby Ash

Sorry kepada teman2 yg menunggu pic Baby Ash, tiada kelapangan waktu nak upload. Maklumlah tempoh berpantang pun belum habis lagi, ni pun curi2 memblog sementara Baby Ash sedang nyenyak tidur. Malam karang tunggulah… mesti banyak berjaga sebab dahaga.

Walaubagaimanapun hanya 1 pic yg sempat Asid uploadkan, pic ni diamik beberapa minit Baby Ash keluar dari perut Mama dia hehehe :). Esok dah 2 minggu umur Baby Ash. Raut wajahnya pun dah berubah. Memang betul org tua2 kata, budak kecik cepat besor, muka pun cepat berubah. hehe 🙂

Kalau korang tengok pic ni, Baby Ash macam siapa ek? ( kepada yg mengenali Mama dan Papa Baby Ash).

5 thoughts on “Gambar Baby Ash”

  1. Tahu x pe.. habis tu, tak nak tolong uploadkan pic2 tu. Dah banyak benor pic Ash kat handphone dia. 😛 🙂

  2. asid…..dah 2 weeks baby ko ek…cpt la ms berlalu…hihihi…cam muke sape ek baby ash nih…hurmm..kecik lagi..cam tak nmpk.hohohoho…………..tunggu beso skit….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *