Demam :(

Kerna aku sangat sayang pada amir..

aku demam teruk hari nie. Lagipun dah dua tiga hari aku dok sob..sob srek..sob.. srek selsema nie.Suara pun dah bertukar.Demam aku semakin parah nie mungkin terkejut dapat examiner aku ngan en Yusri,papa pidah dah noraz. Walau macam mana aku tidak lah seteruk ikram.Hahaha.. dapat mama dan papa yang betul2 power tuh. walaupmacam ner pun mungkin ada hikmah nyer. Mungkin dengan kepoweran mama dan papa dia,project semakin power.. insyaAllah..mudah2an begitu juga ayunik,fahmi dan tooyie.

Aku demam ari nih,nak jawap quiz kelas protokol pun tak larat.Mudah2an betul jugak apa yang tembak tuh.hehe. Bukan tak baca kan..baca tapi tak ingat. wakaka 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *