Cuti Maal Hijrah!!

Hari nie memang hari cuti sungguh. Duduk rumah jerk. Bangun pun lewat.hahaha. Hari nie sedih sikit sebab hilang stoking warna biru. Malam tadi masa nak tidur pergi tutup tingkap bilik,masa tue pegang stoking, apalagi terjatuhlah stoking tue,ingat nak pergi turun amik tapi apakan daya dah lewat malam takut plak nak turun bawah.Biarlah esok pergi amik.Masa bangun sembahyang subuh,tengok stoking tue ada lagi kat bawah.Bila pukul 10 tengok dah hilang stoking nyer.huhuhu sedih sangat.Stoking tue cantik.Dah lama kita pakai.sedihnya.Tinggal sebelah je.huhuhuhu sapa plak yang pergi amik?.Nak kata ada orang bersihkan tempat tue tak de plak tanda2nya, banyak sampai lain lagi tak dibersihkan.huhuhu sedihnya..
Petang tue pukul 6 ptg amir kasi mesej tanya bila nak pergi makan Pizza.Sekarang atau pas magrib.Tak pernah2 tanya sekarang ke apa ke.tetiba tanya nampak sangat dia nak kuar skrg then pas magrib boleh buat keje lain.Kalau macam tuh oklah kuar awal balik before magrib.Lepas magrib boleh study.oklah tue. Makan pizza hut dekat Plaza Masalam. Oklah tap oleh sebab dua orang je makan so tak abislah jawapnya.hahaha Lepas makan terus balik rumah.nanti tak sempat pulak nak solat magrib.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *