Bulan Terakhir 2006

Cepat sungguh masa berlalu. Pejam celik pejam tut tut dah 2 tahun kenal Abang, dah kahwin dan dah nak ada baby dah.. hehehe kekadang rasa macam makin cepat je masa berlalu. Kawan2 pun dah ada yang berumahtangga, ada yang dah ada anak, ada yang bakal ada anak.. hehe ada yang dah keje.. tapi tulah Asid ni tak keje-keje lagi.hehehe 🙂

Habis je bulan ni, tahun baru muncul. Siapa yang lahir bulan ni mesti rasa cepat je nak tua. hehe Tak lupa jugak ucapan Tahniah kepada Mak Itam yang berada di Ayer Hitam, kerana selamat melahirkan Baby Girl. Kalau ada masa, nak tipon nak tanya nama apa. hehe bertambah lagi sepupu Asid.Begitu juga ngan Mak Su, bulan 2 tahun depan, bersalin.

Dan InsyaAllah bulan 4 pulak, Asid menyusur. Hehe dah nak jadi Mama dan Papa dah kami. hehehe :)  🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *