Breakfast @ KFC

Assalamualaikum,

Hmm sehari selepas ke IKEA. Ahad, pergi lagi ke Pertama Komplek. Beli deco2 jugak, pastu pilih 2 3 pewangi khas untuk kengkawan yang suka GA2 ni.. hehe ingat nak wat lagi GA ni. Minggu ni ke minggu depan ke, hadiah2 menarik..pewangi tadi, tupperware dari IKEA, Keycain ole2 dari Sabah  :). Tunggu ye!

9 thoughts on “Breakfast @ KFC”

    1. taklah vv bukan jalan2 makan angin.. hehe makan kepci lah hehe.

      Alhamdulillah de re2eki lebih ni leh lah meronda2 jap vv, klu tak.. duduk rumah jelah. 🙂

      1. kire jalan2 jugak tu asid. Pasal keluar rumah jugak :D..hehe. Sronok jalan denga anak2 ni..mcm2 karenah dorang masa dalam kereta. Hehe skejap bergaduh, berbaik balik..pastu siap lompat2 dlm kreta. Huhu yang abangnya pulak, sibuk menyanya ker..huhu pening kepala ayahnyer..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *