Berhari raya………

Raya.. Raya.. Raya… Raya tahun ni aku beraya di kampung jengka 8, tahun lepas dekat cini. Tahun ni kat jengka sebab ada majlis sikit pada raya ketiga. seminggu sebelum raya aku ngan duwan pergi Hospital melawat abah,kalau abah boleh keluar hospital, bpleh bawak balik terus ke jengka.hehe apa kan daya, kandungan gula dalam badan abah masih tinggi so abah kena lah duduk 2 3 hari lagi. Abah bukan sahaja sakit kencing manis tapi darah tinggi dan demam.Banyak betul penyakit.Tapi alhamdillah doktor bagi jugak bawak balik beraya di kampung.

selain mama, abah dan fatin beraya di jengka, sempat jugak memujuk kak cek(adik aku) dan aizam beraya sama.nie gambar marhanafisha, anak diorang.comel tak??? macam mak teh dia… (hehe akulah tuh)

Image hosted by Photobucket.com

————->samb…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *