Bayi RM22,000

Aku pun tak tahu kenapalah semakin ramai dan semakin banyak kes2 masalah sosial ni. Lagi kes jual bayi. Diorang yang xde anak ni beria2 nak anak sanggup beli berpuluh2 ribu. Ini lah salah satunya pemakin kepada gejala sosial. Nanti ramai pikir, x kisahlah kalau ngandung nanti boleh jual baby.. duit masyokkk tuh.. nauzubillah..

Kalau nak pikir sedalam2nya, banyaklah faktor2 kes macam ni, kalau aku cerita kang.. jadi karangan SPM plak. aiseh.

Apapun aku harap gejala2 seperti ini akan berkurangan dan kita akan sama2 terlepas dari Bala atau Bencana dari Yang Maha Kuasa. InsyaAllah.

Lanjutan kes Bayi RM22,000 dari hmetro.com.my

P/S: tak sanggup aku nak kasi anak2 aku walaupun ada yang nak bayar 1 Juta.. sayang anak2 Mama :). Siapa yang tak sayang anak sendiri wei?kalau ada, alamatnya dia tak lama lagilah tuh…

2 thoughts on “Bayi RM22,000”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *