Bayar Cukai Taksiran Setahun Dapat Payung

Assalammualaikum.

Ramai sebenarnya tak membeli payung. Kumpul aje dengan bayar cukai ni, sekali setahun. Untuk rumah teras setahun RM244.80 dapatlah payung edisi besar ni.

Tahun lepas dapat 1, tahun ni 1.. jadi lah 2. Kalau kengkawan lain dah berlambak2. Banyak tahun dah diorang buat begitu. Kami ni tahun lepas baru dapat habiskan tunggakkan bayaran dari tuan rumah sebelum kami. Orang MBSA kata update aje data pembelian rumah bila jadi tak perlu bayar tunggakkan. hmm kadang urusan tu lah yang sangat rumit, nak segala dokumen. Tak apalah, bayar dah pun habis.. hehe 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *