Balik Kampung – 20hb ogos 05

Balik kampung this week tak plan langsung.Selepas anto chepet balik (selepas jumpa pendy di Syed Bistro-PAS), call abg mezah kata nak datang rumah diorang.Alih2 dia kata nak balik Jengka.Tanya pulak aku nak balik ke? apa lagi tanpa berfikir panjang, aku pun kata nak balik.Walaupun baru je balik, tapi nak balik jugak.Senang kan transpot ada, minyak free.. kita menumpang je.hehehe

Sampai jengka lebih kurang pukul 11 malam.Hehe Semua orang tak tido lagi sebab tunggu kitorang. Pak ngah pun nak balik.Tak lama selepas tuh pak ngah ngan anak2 dia pun sampai.hehe

Esok paginyer kitorang pergi umah kak na.Saja nak tengok kak na dan anak2 saudara comel2 nih.

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

untuk pic yang lain sila ke sini http://acidcun.fotopages.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *