Baby Arisha

Arisha Banner

Sekarang umur Arisha 1 bulan dan 4 minggu. Cepat masa berlalu. Sehingga sekarang Arisha dan dua kali cucuk. 1st mula-mula lahir dan 2nd pada 4 minggu sudah.

Masa mula-mula lahir dulu Arisha dibedung, kata orang2 tua supaya kaki dan tangan Arisha lurus. Bila dah sebulan lebih nih, adalah cuba-cuba tak dibedung. Tapi tak lena tidur pula si Arisha. Kalau bedung, syok je dia tidur. Lena sungguh walaupun beberapa kali di kacau oleh si “babang”.

Macam Ash dulu, muka Arisha pun cepat berubah. seronok tengok muka anak-anak Mama ni. Zuriatku penyejuk mata… 🙂

3 thoughts on “Baby Arisha”

  1. Itulah lain baby lain peéknya. Tak apalah asalkan baby kita lena tidur. Masa tidurlah diorang nak membesar dan pandai. Ash dulu kalau datang rumah Atok dia, mesti Atok dia suruh.. tidur.. tidur.. tidur… Bila dah besar sikit ni, nampak jugalah beberapa kepandainya terselah. Tapi sekarang, Mama dah busy dengan Baby Arisha, tak banyak masa nak luangkan untuk Ash. Buku yang beriban harganya pun dah lama tak di baca oleh Ash. Kesian “Babang”. 🙁

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *