Award : Friendship

Award ini di ambil dari Pn ET lagi.

Aku ambil award sebab dah namanya “Anugerah Persahabatan”. Dia (Pn ET) adalah kawan aku juga. So, dengan ikhlasnya dan tiada rasa malu2, aku ambil lah kan3.

So, aku nak korang sumer pun macam aku, tak de malu2 nya nak ambil award ni sebagai tanda ‘PERSAHABATAN’ dari asida.net . Yang baru ke lama ke.. mari2lah berkawan dengan aku (mcm iklan lah pulak). 🙂

bagitahu ye kalau amik.. boleh den jengah balik.. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *