Aku Sedih :(

wakaka 🙁 apalaga asyik sedih ja. Actually ari nie ada jugak time aku happy bila… dapat money untuk bayar sewa rumah. Yang sedih pulak, rasa macam tak nak citer je, tapi walaubagaimanapun kena citer jugak untuk melepaskan segala bebanan yang terbuku di dada aku.

Kesedihan aku bermula apabila pagi tadi, selepas kelas ethic.. huhuhu :(. Aku dah jangka hal macam nie akan berlaku, tu pasal kelas ari nie keluar lambat sedikit berbanding kelas2 sebelum nih. Aku dah rasa tidak “sedap hati” dah dalam kelas, so aku keluarlah awal dan depan arr dari yang lain…bergegas ke kereta yang aku parking di tempat haram tuh.. cehh aku agak terlewat (bukan agak..memang dah terlambat siyooooot), pak “gat” jugaklah yang terawal datang.Memang tak boleh diselamatkan lagi.. Mende alah nih susah siap tertulis dan dilekat di “waper” kereta amir tuh..huhuhu aku tak percaya..akhirnya aku memecahkan rekod Malaysia apabila menerima surat cinta yang sulung nie…

wakaka.. SAMAN KESALAHAN LALULINTAS… aku mana halang lalulintas pung.. huhu lagipun banyak lagi tempat kosong untuk kereta lecturer.. asal aku kena??? 🙁 .Terpaksalah aku settle jugak saman nie terus.Malas aku nak tangguh2, nanti macam2 problemnyer yang timbul dikemudian hari.

Image hosted by Photobucket.comSurat Cinta aku dari “Pak Gat..”

Image hosted by Photobucket.comBuktinyer aku dah bayo… RM10 tuh… Duit makan 2 hari.. huhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *