Adik Selsema dan Batuk

Sudah 2 hari Adik Batuk dan Selsema. Sekarang sudah berjangkit kepada Mama. Pening kepala, hidung tersumbat dan perit tekak. Pasti Adik pun rasa macam itu. Kesian Adik.

Walaubagaimanapun, harap lepas ini Adik akan bertambah sihat selepas minum ubat dari Klinik Rosli tadi. Dan Mama pula akan terus makan Panadol dan minum air 100plus sampai badan Mama sejuk. 🙂 thanks to Papa.


Anyway, sekarang Adik sedang tidur lepas minum ubat. Mengantuk lah tuh. Abang Ash pulak ikut Papa tengok Bola. Hope diorang menang ok. 🙂


4 thoughts on “Adik Selsema dan Batuk”

  1. ala2..cian arisha…kat umah aku,aku yg dok selesema tak abis2…batuk.pening kepala dok batuk je huhu..musim kot asid..cuaca kejap ujan,kejap panas…kalau kita je yg kena takpe..tapi kalau anak2..buat risau hati je….

      1. La..kenapa plak si Ash (mcm tari tirana plak hehe).cuaca ke atau ape ek.makanan ke…ntah la..budak2 ni susah nak dibaca…unpredictable..tak kira la perangai or kesihatan…moga semua cepat sembuh…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *