8 Bulan

Alhamdulillah. Esok genaplah 8 bulan sudah Asid pregnant. Kekadang risau jugak betul ke ni? Dah nak dekat dah sembilan bulan, lepas tu.. bersalin. Memang tak sabar rasanya nak menimang anak sendiri tapi tulah takut…. macam2 perasaan yang bermain di fikiran. Tapi tak eloklah kalau difikirkan sangat mende ni kan, nanti memudaratkan kesihatan pulak. hehehe

Apa yang boleh hanyalah berdoa dan berserah kepada Yang Maha Esa, Moga2 dipermudahkan segala hal nanti espcially bila sampai waktunya nak melahirkan Baby ni. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *