1st Time Visit Setia City Mall

Assalamualaikum,

Kelmarin ada qood news daripada Papa. So nak hiburkan hati anak-anak.. bawalah diorg pergi jalan-jalan. Sambil itu bolehlah nak tengok Seti City Mall yang baru dibuka tuh. So pergilah kami. Mula2 nak tengok wayang GSC, tapi belum dibuka lagi.. oklah kan.

Kalau sebelum ini pergi Spaceu8, kedai tak penuh tapi wayang dah ada. Sini pula terbalik, kedai shopping dah penuh.. wayang belum. Taman tempat riadah depan mall ni pun belum siap.

Apapun sajalah kan nak jalan-jalan, nak kenal tempat. Bagaimanapun mama dan papa sempat shopping sikit. Anak2 pun dapat main dan makan Mcd.

Penat penat boleh lepak kejap okay. Banyak giler kerusi yang cantik2 untuk kita lepaks. haha

Esok kita sambung jalan-jalan lagi, maklumlah esok lusa papa nak ke Sarawak, tinggal anak-anak bersama Mama. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *